VIDEO

Loose Change 2nd Edition .
Online-dokumentarfilm om 11. september 2001.
Denne dokumentarfilm om 11. september 2001 anslås flere steder at være verdens mest sete af slagsen.

'Loose Change 2nd Edition' er fundet på Google med danske undertekster.

KILDE: http://video.google.com/videoplay?docid=-6031711356783125956

 

RELATERET:

Flere 9/11-dokumentarfilm med danske undertekster
Dr. Niels H. Harrit & Dr. Steven E. Jones: Sprængstof i WTC-støv
Wolfowitz advarer om et nyt 'Pearl Harbor' måneder før 9/11-angrebene.

Er krigen i Afghanistan retfærdiggjort af 9/11-angrebene?

Dansk 9/11-bog: "11. september 2001 - Stadig ingen svar II", udg. 15.01.2011.

Diverse 9/11-film med danske undertekster - se dem gratis online.
Mere Info

Loose Change 2nd Edition.

Denne dokumentarfilm om 11. september 2001 anslås flere steder at være verdens mest sete af slagsen.

 

Loose Change 2nd Edition kan ses t.h. og er fundet på google med danske tekster.

 

Loose Change 2nd Edition er oversat til 25 sprog og ganske gratis. Varighed: 01:24:00.

--

Dokumentarfilmens indledning:

Dedikeret til de sjæle vi mistede den 11. september 2001.

 

”Jeg tror ikke nogen kunne have forudset, at disse mennesker ville styrte et fly ind i World Trade Center.” Citat:National Sikkerheds Rådgiver Condoleezza Rice.

”Der var masser af advarsler” Citat: Donald Rumsfeld.

”Ingen advarsler.” Citat Pressesekretær Ari Fleischer.

”Jeres regering har svigtet jer, og jeg har svigtet jer.” Citat: Rådgiver i Det Hvide Hus, Richard Clarke.

13. marts 1962.
Lyman Lemnitzer, USA’s generalstabschef præsenterer et forslag til Forsvarsminister McNamara ved navn Operation Northwoods. Dokumentet foreslog at iscenesætte terrorangreb i og omkring Guantanamo Bay, som et påskud for en invasion af Cuba.

Planen inkludererede: At starte rygter omkring Cubas brug af hemmelig radiokommunikation. At landsætte venligtsindede cubanere på basen for at iscenesætte et angreb. Starte optøjer ved hovedporten. Sprænge ammunition på basen. Starte brænde. Sabotere fly og skibe på basen. Bombe basen med mortergranater. Sænke et skib uden for indgangen og iscenesætte begravelser for ikke eksisterende ofre. Iscenesætte en terrorkampagne i Miami, Florida og Washington D.C.  Og sidst men ikke mindst, sprænge et ubemandet fly over cubansk farvand. Passagererne, i virkeligheden føderale agenter, skulle angiveligt være studerende på ferie. Et fly på Eglin Air Force ville blive malet og nummereret som en kopi af et civilt fly – tilhørende en CIA post i Miami. Kopien ville blive udskiftet med det rigtige fly og blive fyldt med passagererne. Det rigtige fly ville blive konverteret til et ubemandet fly. De to fly ville mødes syd for Florida. Passagerflyet ville lande på Eglin Air Force Base for at evakuere passagerer og returnere til original status. Det ubemandede fly ville overtage ruten og udsende et nødsignal over cubansk farvand, før det blev sprængt i luften via fjernbetjening. Planen blev forkastet af McNamara – og Præsident John F. Kennedy fjerner personligt Lemnitzer fra hans stilling.

00:02:30
1. december 1984.
Et fjernstyret Boeing 720 letter fra Edwards Air Force Base og laver et kontrolleret styrt for NASA til brug for brændstofforskning. Før det blev ødelagt fløj det totalt 16 timer og 22 minutter.  Dette inkluderede: 10 take off’s, 69 indflyvninger og 13 landinger.

August 1997.
På coveret af FEMA’s ”Nødberedsskab mod Terror” figurerer World Trade Center midt i et sigtekorn.

28. februar 1998.
Global Hawk, Raytheon’s ubemandede luftfartøj, færdiggør sin første flyvning over Edwards Air Force Base i Californien i en højde af 10 km, normal flyvehøjde for et passagerfly.

1999.
NORAD begynder at gennemføre øvelser, hvor kaprede fly bliver fløjet ind i World Trade Center og Pentagon.

Juni 2000.
Justitsministeriet udsender en terror-manual med World Trade Center i et sigtekorn.

September 2000.
”The Project for a New American Century” – en neo-konservativ tænketank, hvis medlemmer inkluderer: Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Jeb Bush, og Paul Wolfowitz – udgiver deres rapport med titlen ”Rebuilding America’s Defenses.”  I den erklærer de, at ”forandringsprocessen, selv hvis den bringer revolutionerende forandring, bliver sandsynligvis lang med mindre en katastrofal og katalyserende begivenhed finder sted – som et nyt Pearl Harbor”.

24. oktober 2000.
Pentagon gennemfører den første af to træningsøvelser ved navn MASCAL, som simulerer en Boeing 757, der styrter ind i bygningen. Charles Burlingame, en tidligere F-4 pilot, som arbejdede i Pentagon, deltager i denne øvelse, før han træder tilbage for at arbejde for American Airlines, hvor hans Boeing 757 fly, under et år senere, angiveligt styrter ned i Pentagon.

April 2001.
NORAD planlægger en øvelse, hvor et fly bliver fløjet ind i Pentagon – men bliver afvist med begrundelsen ”Alt for urealistisk”.

Juni 2001.
Forsvarsministeriet påbegynder nye rutiner i forhold til militær indgriben i sager om flykapring. Den foreskriver, at for alle ikke-kritiske situationer skal Forsvarsministeriet have direkte tilladelse fra Forsvarsministeren. Attorney General John Ashcroft (’justitsminister’) begynder at flyve med lejede fly for resten af hans periode som følge af en ”trussels vurdering” fra FBI.

4, juli 2001.
Osama Bin Laden, efterlyst af USA siden 1998, får lægehjælp på det Amerikanske Hospital i Dubai, hvor han bliver besøgt af den lokale chef for CIA.

24. juli 2001.
Larry A. Silverstein, som allerede ejede World Trade Center 7, underskriver en 3,2 milliarder dollar, 99-års leasingkontrakt for hele World Trade Center komplekset – seks uger før 11. september. Inklueret i lejekontrakten er en 3,5 milliarder dollar forsikrings-police specifikt dækkende terrorangreb.

6. september 2001.
3.150 put-optioner placeret på United Airlines. Put-optioner betyder, at man satser på, at en aktie vil falde i værdi. Denne dag blev der indløst mere end 4 gange flere put-optioner end det daglige gennemsnit. Bombehunde bliver fjernet fra World Trade Center og sikkerhedsvagterne slutter to ugers 12 timers skift.

7. september 2001.
27.294 put-optioner bliver placeret på Boeing – mere end 5 gange dagligt gennemsnit.

10. september 2001.
4.516 put-optioner bliver placeret på American Airlines, næsten 11 gange mere end dagligt gennemsnit. Newsweek rapporterer, at et antal af Pentagons højtstående officerer aflyser deres flyaftaler den næste morgen. Borgmesteren i San Francisco, Willie Brown, modtager et telefonopkald, der advarer ham mod at flyve den næste morgen. Senere afslører Pacifica Radio, at dette opkald kom direkte fra National Sikkerhedsrådgiver Condoleezza Rice. Og i Pakistan på et militær-hospital, bliver alle eurologer erstattet af et specielt team for at modtage deres æresgæst Osama Bin Laden, som forsigtigt bliver eskorteret indenfor og bliver ”overvåget og passet godt på”.

00:07:00
11. september 2001.
Det nationale overvågningscenter i Chantilly, Virginia forbereder en øvelse, hvor et mindre privatfly styrter ind i bygningen. NORAD er midt i flere militære øvelser. Den første, ”Vigilant Guardian”, bliverbeskrevet som: ”En øvelse, der vil have en imaginær krise imod amerikanske forsvarsposter spredt over hele nationen.”  Den næste, ”Northern Vigilance”, flyttede jagerfly til Canada og Alaska for at kæmpe mod en imaginær russisk flåde. Tre F16 jagerfly fra Washington D.C.’s National Guard på Andrews Air Force Base 24 km væk fra Pentagon, bliver fløjet 330 kilometer væk til en træningsmission i North Carolina. Dette efterlod 14 jagerfly til at beskytte hele det amerikanske luftrum.

Lydoptagelse: ”Hej Boston Center TMU, vi har et problem her”, ”Vi har et kapret fly på vej mod New York”, ”og vi ha brug for, at I … Vi har brug for, at nogen sender nogle F-16 fly derop for at hjælpe os.”, ”Er det her en test eller en øvelse?”, Nej, det er ikke en øvelse, det er ikke en test.”, ”Skulle vi overveje at sende et fly af sted?”, ”Åhh Gud, det ved jeg ikke…”, ”Det er nok en beslutning, nogen skal tage inden for de næste 10 minutter.”, ”Øhh, ved du hvad, alle har lige forladt rummet.”, ”Det første spørgsmål jeg har til dig er for lige at få din mening om, hvordan du ville tangere de amerikanske mediers dækning af 11. september angrebene sidste år?”, (Hunter S. Thomson) ”Altså, lad os se, skamfuldt er det ord, jeg kommer i tanke om”, ”Dette er lige kommet ind, du kigger på meget foruroligende live-billeder her.”, ”Dette er World Trade Center, og vi har her til morgen fået oplysninger om, at et fly er styrtet ind i en af de to tårne af World Trade Center.”, ”Men overvejende var de amerikanske journalister kujonagtige og påvirket af dette massive flagkysseri, dette patriotiske orgie, og hvis du kritiserer præsidenten, er det upatriotisk og så er der noget galt med dig, og du er måske terrorist…”, ”Jeg ved ikke, om vi har fået bekræftet om det var et fly eller for at være mere specifik – nogle mennesker sagde, at de så et missil.”, ”Der var helt sikkert et blår logo, et logo formet som en cirkel på fronten af flyet – det lignede bestemt ikke et passagerfly, jeg så ingen vinduer på siderne.”, ”Mark, hvis det du siger er sandt, kunne dette være et fragtfly.”, ”Du sagde, at du ingen vinduer så på siderne?”, ”Jeg så ingen vinduer på siderne. Det var ikke et normalt fly, jeg nogensinde har set.”, ”I en lufthavn, det var et fly med et blåt logo på fronten – og.. det lignede bare ikke noget, der hørte til i dette område.”, ”Det er en form for flok mentalitet, en lemming-lignende mentalitet.”, ”Hvis du ikke følger med strømmen, så er du anti-amerikaner og dermed mistænkt.”  (reporter ved foden af wtc1 og wtc2) ”Det her er så tæt vi kan komme til foden af World Trade Center.”, ”Du kan se, brandfolk er samlet her samt politi og FBI agenter.” , ”Og du kan se de to tårne .. en kæmpe eksplosion!.. Der flyver materiale ud over os alle. VI SKAL VÆK HERFRA!”

00:10:53
”Når sådan noget sker kommer man til at tænke: hvem kan drage fordel af det?, Hvem havde muligheden?, Hvem havde motivet?”, ”Du bliver nødt til at kigge på de små ting.”, ”Jeg vil ikke bare antage, at jeg kender sandheden om, hvad der foregik den dag.”, ”Og ja, jeg kigger bare rundt og ser – hvem havde motivet, hvem havde muligheden, hvem havde udstyret og hvem havde viljen…?

00:11:41
”Jeg har brugt nok tid indvendig, altså i Det Hvide Hus, du ved med kmapagner – og jeg har kendt flere af disse folk, som gør sådanne ting … ”, ”Og disse mennesker er villige til at tage skridtet videre.”

00:12:04
”Det lyder meget langt ude, men påstår du ligefrem, at dette var til fordel for Bush Administrationen?” , ”Ja, helt klart… uden tvivl…”

0012:25
”Her taler vi om plastik-knive og brug af American Airlines fly fydt med vore indbyggere og et missil til at skade denne bygning og lignende (utydeligt), der ødelagde World Trade Center.” Citat: Forsvarsminister i et interview med Parade Magazine den 12. oktober 2001, inde fra Pentagon.

Kl. 09:38 Arlington Virginia: Hari Hanjour foretager angiveligt et 330 graders sving med 852 kilometer i timen. Falder 2.000 meter på to et halvt minut for derefter at styrte Flight 77 ind i stueetagen på Pentagon. (Flight 22) kunne umligt have fløjet i den fart, som de sagde den gjorde, uden at gå i højfarts stall. ”Flyet vil ikke kunne flyve så hurtigt under manøvrer med så høj G-påvirkning. Flyet ville simpelthen være dumpet ned fra himlen. Dens sidste meter tog den direkte ind over Interstate-395, Den hev lysmaster op af jorden før mavelandingen på græsplænen, som førte flyet ind i muren. Først, lad os så møde Hani Hanjour. Hanjour kom til Freeway Airport i Bowie, Maryland en måned tidligere for at leje et lille fly. Men da Hanjour tog ud på tre prøveture i den anden uge i august havde han problemer med at kontrollere og lande en enkelt motors Cessna 172.

Marcel Bernard: ”Hej, mit navn er Marcel Bernard og jeg er chef –flyveinstruktør her hos Freeway. Hani Hanjour, altså hvad der skete med ham er.. Han dukkede op hos os og ville gerne prøves i flyet, ser du, han var allerede certificeret, så han kom ikke her for flytræning. Han havde allerede fået det hos en privat flyveskole i Arizona. Jeg kan ikke huske navnet på skolen. Han havde allerede sit certificat og .. vi har nogle gange piloter, der kommer til os, som ikke vil have træning med bare vil leje vores fly.

Interviewer: Hvilket er tilfældet med Hani Hanjour?

Marcel Bernard: Det var tilfældet med Hani, han ville prøves, som vi kalder det, for at leje et fly. Og vores forsikring kræver, at han derfor flyver med en af vore instruktører – for at blive godkendt til at leje et fly. Og det var så den proces, han gennemgik. Og resultatet var, at han var meget stille, middel eller under middel, hvad angår flyvefærdigheder. Hans engelsk var meget dårligt. Det er nogenlunde den bedste beskrivelse, jeg kan give dig af vores indtryk af ham. På det tidspunkt meget anonym og neutral fra mit synspunkt.

Speaker: Ligegyldigt hvad, så troede samtlige trafikkontrollører fra Dulles International Airport, der fulgte Flight 77, at det var et militærfly. …
For det andet – lysmasterne.

Den 22. november 2004 flyver et privatfly mod Houston for at hente George Bush Senior. Men et minut før landing, klipper den en lysmast og styrter til jorden nær Houston’s Hobby Airport. Vingen bliver revet af, da den rammer masten og spredte vragdele over 100 meter. Og trods dette kunne Flight 77 rive fem lysmaster op af jorden uden at beskadige hverken vinger eller lysmasterne. I stedet ser de ud til bare at være poppet op af jorden. For det tredje. Du behøver bare at tage et kig på fotos fra denne dag til at indse, at hvad end der ramte Pentagon, så stødte det ikke mod jorden. Hvis Flight 77 var styrtet ned på plænen foran og gledet ind i Pentagon, ville det have set sådan ud. I stedet for så det sådan ud – uden én eneste skramme på plænen. For det fjerde. Hvorfor er der absolut ingen spor af Flight 77?

00:16:51
Reporter: Du ved, det ser måske umiddelbart ud til det – men fra min nærmere inspektion, er der ingen beviser, der peger på, at et fly overhovedet er styrtet ned i nærheden af Pentagon. Det eneste synlige er, at siden af bygningen er styrtet sammen – og som sagt er de eneste dele tilbage som du kan se så små, at de kan tages op med hånden. Der er ingen stor halesektion, vingesektioner, et flyskrog, ingenting, der på nogen måde indikerer, at hele flyet styrtede ind i Pentagon…

Speaker: Den officielle forklaring er, at at den intense varme fra brændstoffet fordampede hele flyet. Sandt nok. På disse billeder ser det ud som om der ingen spor er efter et Boeing 757 fly. Men hvis varmen var varm nok til at brænde et helt jumbo fly op, hvordan kunne efterforskere så identificere 184 ud af 189 mennesker fundet ved Pentagon?

Militærets DNA laboratorium, som var ansvarligt for opgaven, havde også ansvaret for at identficere de døde fra Shanksville. Husk det til senere.

Så hvad er en Boeing 757 lavet af?

Jeg ringede til Boeing for at spørge, men omstillingen informerede mig om, at Boeing nægter at give nogen form for information vedrørende konstruktionen af deres fly. Grundet angrebet den 11. september. Men hvad vi dog ved er, at et 757 fly har to Pratt & Whitney motorer lavet af stål og titanium legering, som er næsten 3 meter i diameter, næsten 4 meter lang og vejer 6 tons hver.

Titanium har et smeltepunkt på 1688 grader Celsius. Flybrændstof er et hydrogencarbonat, fælles betegnelse for flerringede kulbrinter, som kan opretholde en konstant temperatur på 1120 grader Celsius – men kun hvis brændstoffet bliver vedholdt. Brændstoffet ville være brændt af øjeblikkeligt ved sammenstødet. Derfor er det fysisk umuligt at 12 tins stål og titanium blev fordampet af flybrændstoffet. Ligeså skulle de to motorer være fundet relativt intakte ved Pentagon. I stedet for blev der fundet en single turbo-jet motor, som var ca. 1 meter i diameter, inde i bygningen.

Efter at dette foto blev udgivet af American Free Press, skrev læsere ind for at påvise, at turbinen var en del fra Auxilliary Power Unit – APU’en. Chris Bollyn kontaktede Honeywell i Phoenix, Arizona, fabrikanten af en 757’s APU. En ekspert, der udtalte sig anonymt, fortalte ham, at: ”Det på ingen måde er et APU hjul”. Bollyn kontaktede så Pratt & Whitney og Rolls Royce, de to firmaer, der laver 757 motorer. Pratt & Whitney pegede Bollyn i retning af Rolls Royce og John W. Brown ,en talsmand for Rolls Royce, fortalte Bollyn, at: ”Det er ikke en del fra en Rolls Royce motor jeg kender til.”

I en artikel skrevet af Karl Schwartz – præsident og administrerende direktør for Patmos Nanotechnologies, LLC og I-nets Security Systems …. …. han tror delen er fra en JTBD Turbojet Motor fra en US Air Force A3 ScottWarrior. Delen, der ses på FEMA’s billede er front akslen med hus. Jetmotorer har en centeraksel, som skal være afbalanceret ligesom der skal være låse front og bag.

Fotoet viser forreste låseleje og et rotornav, der mangler sine fanblade. Disse blade bliver nemt revet af ved en kollision som den ved Pentagon. Det amerikanske luftvåben har kun få funktionelle A3’ere tilbage – og de er opbevarede i Van Nuys California på Hughes Aircraft – nu bedre kendt som Raytheon. Så hvis denne del ikke kommer fra et 757 fly, hvor så? Og hvor er motorerne fra Flight 77? Den anden identificerbare vragdel var angiveligt et stykke af flyskroget.

Skeptikere har påstået, at dette er et bevis på, at Flight 77 ramte Pentagon. Men denne del kunne være kommet fra et hvilket som helst American Airlines fly. Og hvorfor er det ikkke brændt eller mærket fra et styrt med 852 kilometer i timen, og efterfølgende brand?

Den tredje vragdel var en diffusor case. Lad os kigge nærmere på en diffusor case på et 757 fly. Kan du se de triangulære skrueholdere rundt om åbningerne? De er overhovedet ikke at finde på delen fundet ved Pentagon. Resten af vragdelene kunne let samles op i hånden. Og medarbejderne hos Pentagon er set bærende væk med en stor boks dækket med blå presenning.

Hvorfor det store hemmelighedskræmmeri?

Hvis Flight 77 fordampede ved sammenstødet ville det være første gang i historien, at noget sådant er sket.

00:21:21
Eksempelvis 15. august 2005. Helios Airways Flight 522, et Boeing 737 på vej med Athen styrter ind i en bjergside med fuld kraft. 121 pasagerer, alle døde. Ild... Halesektioner… Vingesektioner… Motorer… Cockpit… Kroppe. Kan du se, hvor jeg vil hen?

For det femte. Hvorfor passer skaderne på Pentagon ikke med størrelsen på et Boeing 757?

0021:58
Disse fotos blev taget før taget på Pentagons yderste ring kollapsede. Den eneste skade på den yderste væg er et mindre hul, ikke mere end 5 meter i diameter.

En Boeing 757 er 48 meter lang, 14 meter høj, har et vingespænd på 39 meter, og vejer næsten 100 tons. Skal vi tro, at det forsvandt ind i dette lille hul – uden at efterlade vragdele på ydersiden?

Hvorfor er der ingen skader på bygningen, hvor vinderne, halesektionen eller de to motorer ramte bygningen? Kan du huske hvor store de motorer var? Hvis 6 tons stål og titanium smadrer ind i Pentagon med 852 kilometer i timen, ville de begrave sig langt inde i bygningen og efterlade to meget tydelige mærker. Og på trods af dette, er den eneste skade på ydersiden af bygningen dette eneste hul – og ingen skader, hvor motorerne burde have ramt. Hvorfor er vinduerne ved siden af hullet fuldstændigt intakte? Hvorfor er kabelspolerne direkte foran hullet urørte? Og hvad angår indenfor er der et andet hul omkring 5 meter i diameter, lokaliseret på den anden side af C-ringen – tre ringe fra ydermuren.

00:23:21
For at det hul skulle være lavet af Flight 77 skulle Boeing flyet have smadret igennem 3 meter jernarmeret beton.

Næsen på et kommercielt passagerfly er sammensat af letvægts-kulfiber. Dette her (eksempel vises) er hvad der normalt sker med næsen på et passagerfly ved et flystyrt. Hvis næsen lavede dette hul, hvor er så resten af flyet?

0023:52
Så hvad kunne blæse et 5 meters hul i den yderste ring af Pentagon – smadre igennem 3 meters jernarmeret beton og efterlade endnu et 5 meters hul? Et krydsermissil.

Her ses, hvordan Slobodan Milosevic’s residence i Beograd så ud efter et Tomahawk krydsermissil havde ramt det. Ser du ligheder?

For det sjette, Øjenvidner. Nogen så et kæmpe 10 tons passagerfly: ”Og jeg så til siden og kiggede ud ad mit vindue, jeg så det her fly, et American Airlines fly, komme.”  Nogen så et lille 8 til 20 passagers privatfly. ”…måske et 20 passagers privatfly, ingen mærker på siden..” Og nogle så en Amerikansk militæk helikopter. ”…da den kom til syne, sagde han, at han så en helikopter cirkulere bygningen.” ”han sagde det umiddelbart lignede en amerikansk militærhelikopter, og den forsvandt bag bygningen, hvor helikopterlandingspladsen er.” ”Og derefter så han ildkuglen stige op i luften.”

Så hvem fortæller sandheden? Tag dette med i din overvejelser.

April Gallop arbejdede i Pentagon’s vestside, da den blev ramt.

I Jim Marrs’s bog ”Inside Job”, påstår April Gallop … … ”Liggende på hospitalet, besøgte mænd i jakkesæt hende mere end én gang.” .. ”De identificerede sig aldrig eller sagde, hvem de arbejdede for.” .. ”De sagde ikke hvad hun skulle sige, men kom bare med forslag.” .. ”Eksempelvis bare at tage konspirationspengene og holde kæft.” .. ”De blev også ved med at insistere på, at et fly havde ramt bygningen. De gentog dette igen og igen.” .. ”Men jeg var der, og jeg så aldrig et fly eller bare vragdele fra et fly.” .. ”Jeg tror bare den historie er for at hjernevaske folk.”

Så hvis en Boeing 757 ikke ramte Pentagon, hvad gjorde så?

Øjenvidner både indenfor og udenfor bliver kastet til jorden af hvad de beskriver som en chokbølge. Lige i det øjeblik en kæmpeeksplosion … rystede rummet. Mr. Murphy blev kastet over i den anden side af rummet, mens en (medarbejder) faldt ind på kontoret. Peter M. Murphy på 4. etage af E-ringen over helikopter-landingszonen .. ”… trykbølgen ved anslaget var så stort, at det kastede ham bagover mere end 30 meget, hvor han ramte en lysmast og fik indre blødninger.” Citat: Master Sergeant Noel Sepulveda, 46 meter fra nedslaget.

Selv The Sheraton Hotel, over 2 kilometer væk blev rystet af braget.

00:26:27
Flere af militærets personel bemærkede specifikt lugten af cordite.

”Selv før jeg kom udenfor, kunne jeg lugte cordite. Jeg vidste eksplosiver var brugt et eller andet sted.” Citat: Don Perkal, MSNBC.

Cordire og flybrændstof har to meget genkendelige lugte. Cordite er en blanding brugt i amunition, som er sammensat af nitroguanidin, nitrocellulose og nitroglycerin. Det er kold-brændende, producerer meget lidt røg – har intet lysglimt, men en stor detonationsbølge. Og øjenvidner beskriver et lyst sølvagtigt flash. Flybrændstof afbrænding – ligesom fra de fly, der ramte Twin Towers, er gult i bedste fald.

Se her. En massiv ildkugle, intet sølvagtigt skær, ingen chok-bølger. Og ved Pentagon, et lille lyst sølvagtigt flash, som ryster nærliggende bygninger. Hvad end det var, så var det måske relateret til de to fly, der var i luften efter styrtet. Det første var identificeret som en C-130.

0027:39

”Så fløj flyet. Det lignede et C-130 Fragt-fly… væk fra Pentagon.” Citat: John O’Keefe.
”Det eneste store fly, der dukkede op, var et gråt C-130 fly, som lignede en del af flådens elektroniske krigsførelse.” Citat: Anonym fra NAval Annex.

Det andet fly var et umærket hvidt fly, der fløj over Washington DC.

”Aron, jeg står i Lafayette Part direkte overfor Det Hvide Hus – måske omkring 180 meter væk fra selve Det Hvide Hus residence. For ca. 10 minutter siden var der et hvidt fly, der cirkulerede over vore hoveder. Nu se du normalt ikke fly i området over Det Hvide Hus, det er begrænset luftrum. Ingen grund til at tro, at dette fly egentlig havde en plan med at være der. Men Secret Service var meget urolige og pegede op på flyet i himlen. Det er ude af syne nu, så vidt vi kan se.”

Kl. 09:25 effektuerer Jane Garvey, chefen for FAA, et nationalt flyveforbud, som stopper nye afgange og tvinger alle fly i luften til at lande. Ordren, som ikke er anvendt siden 1903, gjaldt næsten alle fly: Civile, militære og alle ordenshåndhævere. Enkelte militærfly fik lov at flyve i dette tidsrum, men FAA vil ikke kommentere det. Hvorfor var disse to fly tilladt at flyve, når alle andre blev bedt om at lande? Og til sidst, hvorfor blev folk ved med at nævne en sekundær eksplosion ved Pentagon?

”Altså det kan jeg ikke fortælle om, men jeg var lige foran senatet, som for resten er blevet evakueret – og tilbage hen imod Højesteret’s område hørte vi lige en lav, hul, dump lyd. Det lød som en lille eksplosion. Der har været ubekræftede rapporter om flere eksplosioner ved Pentagon, men det er ikke bekræftet.”

00:29:28

Hvor kom denne ildkugle fra?

For det Syvende: Overvågningskameraer fra en benzintank, Sheraton Hotel og Virginia’s Transportministerium fangede hele hændelsen. Men FBI var der inden for få minutter for at konfiskere videoerne samt komme med en advarsel til de ansatte om ikke at diskutere, hvad de havde set. Hvis regeringen vil bevise én gang for alle, at Flight 77 ramte Pentagon skulle de bare frigive ét af disse videobånd. I stedet for frigiver de fem billeder fra et kamera på den anden side af landingspladsen – selv om ingen af billederne viser en Boeing 757.

00:30:21

Og til sidst: Hvorfor viser satellit fotos taget 4 dage før 11. september en hvid markering på græsplænen, som markerer den bane, som hvad end, der ramte Pentagon fire dage senere, fulgte?
Og er det bare et tilfælde, at Pentagon blev ramt i den eneste sektion, der var renoveret til faktisk at modstå selvsamme slags angreb – og at Donald Rumsfeld var i sikkerhed på sit kontor i den modsatte ende af bygningen? Hvis regeringen intet har at skjule, hvorfor er de så så bange for at svare på et par spørgsmål eller frigive et par videoer?

”Der var eksplosioner overalt. Jeg var overbevist om, at der var bomber placeret i hele bygningen, og at en eller anden sad og trykkede på nogle affyringsknapper. Der var endnu en eksplosion. Og endnu en. Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle løbe hen.” Citat: Teresa Viliz, som arbejdede i North Tower, da Flight 11 ramte.

Kl. 09:59. New York City, New York. Sydtårnet af Towers of theWorld Trade Center kollapsede til grunden på ca. 10 sekunder. 29 minutter senere følger Norttårnet og kollapser på ca. 10 sekunder.

Senere samme dag, kl. 17:20, kollapser WTC7 (Bygning 7), en 47 etagers kontorbygning – 90 meter væk fra Nordtårnet, uden varsel. Bygningens lejere inkluderede CIA, Forsvarsministeriet, Told & Skat, Secret Service og borgmesterens nødbunker. Og SeC brugte bygningen til at opmagasinere flere tusinde sager relateret til flere Wall Street undersøgelser.

Selvom alle bygninger rundt om WTC7 var intakte, så faldt bygningen i en lige linie - og faldt sammen i en behvem lille bunke på 6 sekunder.

Den officielle forklaring: ”Faldende dele fra tårnene startede en intern brand, som derefter satte ild til flere brændstofbeholdere i bygningen.”

Hvis dette er sandt, så ville det være den tredje bygning i verdenshistorien, der kollapser p.g.a. brand. De første to er The Twin Towers.

28. juli 1945 styrtede et – i tågen vildfaret B-25 bombefly – ind i Empire State Building. Dette resulterede i 14 døde og 1 million dollars i skadesomkostninger – men bygningen står intakt endnu.

14. februar 1975 startede en brand mellem etage 9 og 14 i Nordtårnet. New York Times skrev: ”Branden foranlediger en intens undersøgelse af tårnene, som ender med en beslutning om at installere sprinklersystemer.”

4. maj 1988 brændte en skyskraber i Los Angeles i 3 timer og spredte sig over 4 etager. Den kollapsede ikke.

23. februar 1991. En 38 etagers skyskraber i Philadelphia, bygget i 1973, brændte i mere end 19 timer og spredte sig over 8 etager. Den kollapsede ikke.

17. oktober 2004. En 56 etagers skyskraber i Venezuela, bygget i 1976, brændte i mere end 17 timer, spredte sig over 26 etager, og nåede til sidst taget. Gæt engang… den kollapsede ikke.

12. februar 2005. Windsor Bygningen i Madrid, et 32 etagers tårn, i jernarmeret beton, brændte i næsten 24 timer, og udraderede totalt de øverste 10 etager af bygningen. Selv om de øverste 10 etager faldt sammen, kollapsede selve bygningen ikke.

Men 11. september kunne to 110 etagers skysprabere - bygget i 1973 og som brændte i henholdsvis 56 og 103 minutter over 4 etager – styrte helt til jorden.

Nogle vil sige, at dette var p.g.a. konstruktionen af World Trade Center.

Lad os kigge på, hvad der var inde i bygningerne.

De to tårne var sammensat af 200.000 tons stål, 323.000 kubikmeter beton, 103 elevatorer, 43.600 vinduer, 60.000 tons køleudstyr, og en 110 meter høj tv-antenne. Kernen i hvert tårn var 27 x 41 meter, sammensat af 47 O-jernbjælker i midten, 90 x 40 centimeter tykke.

Nordtårnet blev færdigbygget i 1970 og rejste sig 424 meter i vejret – og sydtårnet blev færdigbygget i 1973 og målte 422 meter, som gjorde dem til verdens højeste bygninger indtil 1974, hvor Sears Tower blev færdigbygget.

Og at tænke sig, at vores regering vil have os til at tro, at disse massive bygninger blev ødelagt af 45.000 liter brændstof. Men med øjenvidner, videooptagelser og en smule sund fornuft, kan det hurtigt modbevises. Det andet fly rammer Sydtårnet kl. 09:03 mellem etage 78 og 82.

Det rammer det sydøstlige hjørne af bygningen, og det meste af brændstoffet eksploderer uden for bygningen. Alligevel er dette tårn det første, der kollapser – også selv om Nordtårnet blev ramt lige på og allerede havde brændt 18 minutter længere.

Ifølge Galileio’s lov om legemer i frit fald kan man beregne et objekts tilbagelagte afstand i frit fald: Distance (D) = 16,08 x tid i anden.
Sydtårnet var 1362 fod højt. Heraf fås: 1362 = 16,08 gange 84,70 svarende til 9,2 sekunder.

De to tårne faldt med næsten frit falds hastighed. 200.000 tons stål smadret i små stykker ikke mere end et par meter lange. 323.000 kubikmeter beton pulveriseret til støv.

Så hvad fik WTC til at falde? Lad os spørge eksperterne.

Van Romero, vice-præsident for forskning på New Mexico Institute of Mining and Technology: “Min mening er, baseret på videobåndene, at efter flyene ramte World Trade Center, var der nogle sprængladninger i tårnene, der fik dem til at kollapse. Begge tårnes kollaps var for metodiske til at være resultatet af kolliderende fly.”

10 dage senere: ”Selvfølgelig var det branden, der fik bygningen til at falde.”

Hvorfor ville Romero pludselig skifte mening?

Hyman Brown, civil ingeniør, professor og World Trade Center’s konstruktionsansvarlige: ”De var faktisk overdesignede og kunne modstå næsten alt; orkaner, hårde vinde, bomber og et fly.”

Slv om bygningerne var designede til at modstå en 150-års storm og sammenstød med en Boeing 707, blev stålet svækket af brændstoffet ved 1100 graders varme.

Kevin Ryan fra Underwriters Laboratorier, firmaet, der certificerede det stål, der blev brugt til World Trade Center, skrev i et brev til Frank Gayle fra det Nationale institut for Standard og Teknologi: ”Vi ved, at de stål-komponenter var certificerede til ASTM E119. For at forvride det stål, skal det udsættes for 1100 graders varme i flere timer. Og som vi alle ved, levede stålet op til de krav. Derudover tror jeg at vi alle kan blive enige om, at selv ikke-brandbeskyttet stål ikke vil smelte før det når 1650 grader og er rødglødende. Hvorfor Dr. Brown ville påstå, at 1100 graders varme ville smelte stål af den kvalitet brugt i de bygninger, giver absolut ingen mening. Det hænger bare ikke sammen. Hvis ståk fra de bygninger virkelig blev blødgjort eller smeltede, er jeg sikker på, at vi alle kan blive enige om, at det ikke er relateret til de brande, der blev startet af brændstoffet.”

Ryan’s udtalelser stemmer på ingen måde overens med såkaldte eksperters, som påstår, at 1100 graders varme fik tårnene til at kollapse. Nogle dage efter at have skrevet dette brev, blev Kevin Ryan fyret. Ikke engang eksperterne kan blive enige. Så hvad kunne ellers have fået tårnene og bygning 7 til at kollapse?

00:39:18

”Kl. 10:00 i morges, øst tid. Det falder bare sammen af sig selv. Den anden bygning, der er ramt af flyet, er lige kollapset totalt til jorden. Vi har ingen idé om, hvad der udløste dette. Det ligner næsten en af de kontrollerede sprængninger foretaget af et destruktionshold – det, du ser, når store bygninger skal destrueres. Det faldt ned omkring sig selv og var væk. Hvis du ønsker at.. Enhver, der har set en bygning blive bragt ned med vilje ved, at hvis dette skal gøres, skal du ind under infrastrukturen i bygningen for at få den ned.”

”Vi har lige hørt endnu en eksplosion, og jeg antager, at det var den, der kom fra de nedre etager.”
”Siden der var to…”
”Ja, fordi der var 18 minutter imellem.”
”Altså.. det.. Nej, der var den første eksplosion og derefter var der endnu en eksplosion i den samme bygning.”
”Der var to eksplosioner.”
”Federale agenter, der var dernede, tror, at der var nogle sprængstoffer af en art – udover den skade som flyene lavede.”
”NBC’s Pat Dawson er tæt på gerningsstedet. Pat?”
”For få minutter siden talte jeg med sikkerhedschefen for New Yorn City Brandvæsen.”
”Chefen, Albert Tun, havde modtaget en meddelelse om en anden genstand – det er en anden bombe, der er sprængt, han prøvede at få sine mænd ud så hurtigt som muligt. Men han sagde, st der var endnu en eksplosion – og så en time efter det første fly ramte, var der endnu en eksplosion i et af tårnene. Han tror, der rent faktisk var placeret sprængladninger i bygningen.”
”Den anden anordning tror han var placeret inde i bygningen.”
”Der var to eller tre lige store eksplosioner og bygningen rystede. Det rystede bogstaveligt talt i bunden af bygningen. Først den ene og så den anden, nogle siger efter flere eksplosioner.”

00:41:25

”Stor eksplosion og lige pludselig sprængte hele elevatoren, der var røg, jeg hev denne fyr ud, hans hud hang i laser, og jeg slæbte ham ud og hjalp ham hen til ambulancen.”
”Vi startede med at komme ned ad trappen fra 8. sal, en stor eksplosion, den blæste os tilbage til 8. sal.”
”Kom lige ud af tunnelen og så sprang den”
”Metro tunnelen?”
”Ja.”
”Fortæl os, hvad der sker derude.”
”Vi har lige været vidne til en efterfølgende eksplosion i tårn nr. 2.
”Efterfølgende eksplosion.”
”Vi kan nu forstå, der har været en efterfølgende eksplosion i tårn 2.”
”Der var enfnu en stor eksplosion, selve toppen af bygningen faldt ned og sendte røg og skidt overalt.”
”Vi er fem blokke fra World Trade Center.”
”Og vi stod her, da der var en eller anden form for kollaps eller eksplosion.”
”Ved du om det var en eksplosion eller et kollaps?”
”Jeg hørte det som en eksplosion…”
”Vi hørte en stor eksplosion komme oppefra.”
”Alt blev sort, alt kom ned, glas smadrede, folk kom til skade, alle mulige ting faldt ned i hovedet på dem, og så var der en stor eksplosion, og alt blev sort, helt sort, ligesom røg.”
”FBI er her, som du kan se, de har ryddet dette område og tog billeder samt sikrede området lige før den kæmpe eksplosion, som vi alle hørte og kunne mærke.”
”Kom væk fra området – det andet tårn er ved at falde sammen.”
”Fortalte de dig, at det andet tårn falder sammen?”
”Ja, de siger det kollapser nu.”

”Kl. 10:30 prøvede jeg at forlade bygningen. Lige da jeg kom udenfor, hørte jeg en anden eksplosion. Og endnu en rumlen, mere røg og mere støv. Jeg løb indenfor i bygningen, lysekronen rystede – og igen fyldte en sort røg luften. Inden for 5 minutter blev vi igen overdækket med mere røg og støv. Og så kom der en brandmand ind og sagde, vi blev nødt til at komme ud, for hvis der var en tredje eksplosion, ville bygningen nok ikke holde.”

”Vi nåede lige at se det andet tårn. Det eneste, der står tilbage, tårn 1, vi så en form for eksplosion komme ud fra toppen af tårnet og derefter kollapsede det ned over gaderne.”

”David Lee, hvad kan du fortælle os?”
”John, for få sekunder siden var der en kæmpe eksplosion – og det ser ud til, at tårn nr. 2 lige er kollapset.”

Et øjenvidne stod tæt på en folkemængde på Church Street, to en halv blok væk fra Sydtårnet, da han så flere korte lys-glimt inde i bygningen mellem etage 10 og 15. Han så omkring 6 af disse glimt, efterfulgt af en knitrende lyd lige før Sydtårnet kollapsede.

00:44:16

Ginni Carr var til et forretningsmøde på etage 36 af Liberty Plaza, på den anden side af gaden fra WTC, og optog hele det første angreb på bånd. En efterfølgende eksplosion kan høres 9 sekunder efter flyet rammer.

”Det lyder som en ulykke…”

Så hvad skete der i Nordtårnet?
Spørg Willy Rodriguez.

Willy, en vicevært der har arbejdet i World Trade Center i 20 år, var på sub level 1, da Nordtårnet blev ramt.

Willy Rodriguez, vicevært i WTC: ”Lige pludselig hører vi et BANG. Jeg troede det var en generator, der var sprængt i kælderen. Og jeg sagde til mig selv, åh nej, jeg tror det er generatoren. Og da jeg skulle til at sige hvad jeg havde i tankerne, hørte jeg et BANG! Helt oppe fra toppen, temmelig langt væk. Så der var en forskel om det kom fra kælderen eller toppen. Og det… alle begyndte at skrige, og en person kom løbende og sagde: Eksplosion, Eksplosion!! Hans arme og hænder var rakt frem og huden faldt fra hans underarm. Hele vejen ud til fingerspidserne, og det hang fra begge arme. Det hang der bare, og så kiggede jeg på hans ansigt og kunne se, der manglede dele af det. Og jeg sagde: Hvad skete der? Hvad skete der? Og han sagde: Elevatorerne, Elevatorerne… Og så.. Da jeg… Der var mange eksplosioner, og da jeg snakkede om det, sagde de: Der var så mange køkkener i bygningen – og de har sikkert de der gasbeholdere. Så siger jeg: Det tror jeg ikke, fordi bygningen var en klasse A bygning. De har meget strikse retningslinier for, hvad du må have i et køkken. Og jeg tvivler kraftigt på, at det var gas. Så der var mange misforståelser omkring det, der skete den dag i forbindelse med eksplosionerne. Op til i dag har jeg ikke fået at vide, hvad det var for eksplosioner, jeg hørte fra de øvre etager - og på vej til toppen.”

Vinduerne i lobbyen på Nordtårnet var blæst ud. Og marmor-paneler var blæst ned fra væggene. Dette blev forklaret med en ildkugle, der skulle have taget elevatorskakten hele vejen ned. Men, World Trade Center’s kerne og elevatorskakter var hermetisk forseglede. Sagt på en anden måde – lufttætte.Ilden kunne umuligt have haft nok ilt til at tage turen 400 meter ned og stadig have energi nok til at ødelægge de nederste 8 etager af bygningen.

11. september 2001 døde 343 brandmænd fra New York City. Siden de var inde I tårnene før og imens de kollapsede ville jeg sige, de har godt styr på, hvad der egentlig skete. Så hvad mener New York’s brandmænd så? Vi har dette interview fra Naudet brødrenes dokumentarfilm:

”..Hvad gør vi? Vi kom udenfor, og nåede måske en blok væk.”
”Vi nåede mindst to blokke væk.”
”og så løb vi… bang-bang-bang-bang.”
”Etage efter etage begyndte at poppe ud.”
”Det var som om de havde sprængt den. Ja, sprængt den. Raget bygningen ned. Bang-bang-bang-bang.”
”…hele vejen ned – jeg løb, mens jeg så på det.”
”Og derefter så du bare denne sky af støv, der jagtede dig.”
”Kunne ikke..”

I disse interviews beskriver mange af brandmændene at de hørte flere eksplosioner før tårnene kollapsede.

”Jeg hørte et højt brag. Og min første…  Jeg var lige ved skranken på venstre side, når du kommer ind i tårn nummer 1. Og jeg gik ud, altså ikke helt ud, men hen til døråbningen, hvor alt glasset var ødelagt. Og jeg kigger ud og ser over på bygningen på den anden side af gaden. Jeg kan se en skygge i sprjlbilledet af den anden bygning – og den kommer ned.”

”Jeg forventede ikke at se den skade jeg så i lobbyen. Og alle de mennesker, alle de døde mennesker, de brændte kroppe – og de tilskadekomne. Det var jeg ikke helt forberedt på.”

”Lobbyen var omkring 6 etager høj, og det så ud som om en bombe var eksploderet der. Alt glasset var væk, der var 3x3 meter, marmorpaneler, der engang var vægge hang løst fra væggene i World Trade Center.”

”Jeg gik over til vareelevatoren og jeg kunne se den var sprængt væk.”

”30. etage. Vi hører endnu en eksplosion. Og på det tidspunkt hører vi en kæmpe eksplosion.”

Brandmand Louie Cacchioli fortalte People Weekly: “Jeg var I gang med at tage brandmænd op via elevatoren til 24. etage for at komme i position til at evakuere folk. På den sidste tur op hører vi en bombe. Vi tror der var bomber placeret i bygningen.”

I mere end et år blev udgivelsen af lydbånd med samtaler mellem brandmænd 11. september, blokeret. I november 2002 blev båndene frigivet til New York Times og andre nyhedskanaler. Hvorfor tog det så lang tid af få de bånd frigivet?

Bånd afspilles: ”Jeg har et øjenvidne, der har set eksplosioner på etage 7 og 8. Jeg gentager 7 og 8.”
”Hold 3 til centralen, vi har lige haft endnu en eksplosion.”
”…Warren Street, fordi der har været en sekundær eksplosion.”
”Vi har flere mennesker dækket af støv fra den sekundære eksplosion.”
”Vi har endnu en eksplosion i tårnet, 10-13, 10-13.”
”Der har lige været en kæmpe eksplosion i tårn 2 og hvad der ser ud til at være et fuldstændigt kollaps.”
”Jeg var involveret i den anden eksplosion i tårn 1, Kay….”

Brandchef Palmer var nået branden på etage 78 i Sydtårnet og havde lavet en plan for at slukke den:

”…Stige 15, vi har to isolerede ildlommer. Vi skulle være i stand til at slukke dem med to slanger.”
”Det er modtaget, etage 78 flere 10-45’ere kode 1.”

Hvis etage 78 var det rasende inferno, som regeringen vil have os til at tro, ville Palmer aldrig have nået så langt – og da slet ikke have kunnet slukke ilden, som det var planen.

12. august 2005 blev 15 timers radio-transmissioner og udskrifter af brandmændenes kommunikation endelig frigivet ti offentligheden. Brandmænd beskriver 2 begivenheder, der stemmer overens med kontrolleret demolition (sprængning):

Lysglimt inde i bygningen.

”Du ved ligesom når de destruerer en bygning - som når de sprænger en bygning i luften – som når de falder sammen. Det var hvad jeg mener jeg så.” Citat: Stephen Gregory, kommissær fra kommunikationskontoret.

 ”Flere knitrende lyde før kollapset. Så vidt jeg kunne se, så blev disse poppende lyde og eksplosioner større, samtidig med, at de bevægede sig op og ned – rundt om bygningen.” Citat: Kaptajn Karin deShore, Hold 46.

Hvad siger videnskaben omkring kollapset?

Kollapset af World Trade Center blev opfanget af Columbia Universitets observatorium i Palisades, New York. Sydtårnet bliver registreret som et 2,1 jordskælv på richterskalaen. Nordtårnet bliver registreret som et 2,3 jordskælv på richterskalaen. Won-Young Kim fortalte Chris Bollyn at deres seismografer opfangede underjordiske eksplosioner fra deres udgravning. Disse sprængninger er fra 36.000 kilo ammonium og nitrat og giver lokale jordskælv mellem 1 og 2 på richterskalaen. Bombningen af WTC i 1993 blev ikke engang registreret, da den ikke var bundet til jorden.

Under kollapset blev det meste af energien fra de faldende dele absorberet af tårnene og de nærliggende bygninger. De blev omdannet til betonstykker og støv, men forårsagede ikke særlig megen rysten i jorden.

Mark Loizeaux fra Controlled Demolition INC, fortalte American Free Press, at i kælderen af WTC, hvor der var 47 centrale støttebjælker forbundet til fundamentet, blev der fundet lommer med smeltet stål flere måneder efter 11. september. Disse utroligt varme områder blev fundet i bunden af elevatorskakterne 7 etager under jorden. Det smeltede stål blev fundet tre, fire og fem uger senere, da alt andet var fjernet. Hn sagde, at det smeltede stål også blev fundet ved World Trade Center 7 (Bygning 7). De højeste temperaturer var i det østlige hjørne af Sydtårnet, hvor branden nåede op på 747 grader. Det smeltede jern i bygningerne var mere end dobbelt så varmt.

Tror du stadig, at flybrændstoffet fik World Trade Center til at styrte sammen?

På alle videoerne af kollapset kan man se horisontal-eksplosioner (’squibs’) 20 til 30 etager under selve nedbrydningsbølgen. (Filmklip af kollapset af tårnene vises og eksempler udpeges).

Etienne Sauret filmede hendes dokumentar ”World Trade Center: De første 24 timer”, og hun fik begge kollaps på bånd. Se godt efter.

00:54:55

Hendes kamerastativ ryster 12 sekunder før Nordtårnet kollapser. Og et eller andet bliver slået af bygningens højre side.

Du spørger sikkert dig selv, hvis der var bomber i bygningen, hvordan ville de komme ind uden at nogen opdagede det?

Ben Fountain, en finansiel analytiker, som arbejdede i World Trade Center, fortalte People Magazine at i ugerne før 11. september, va der flere uanmeldte øvelser, hvor sektioner af tårnene og bygning 7 blev evakueret af sikkerhedsmæssige årsager.

Daria Coard, en vagt i Nordtårnet, fortalte Newsday, at sikkerhedspersonalet arbejdede i 12 timers skift to uger før 11. september – men tirsdag den 6. blev bombehundene fjernet fra bygningen. Og hvem godkendte alt dette?

Præsident Bush’s bror, Marvin Bush, var formand for bestyrelsen i Securacom fra 1993 til 2000. Securacom, nu kendt som Stratesec, er et elektronisk sikkerhedsfirma, finansieret gennem et Kuwait-Amerikansk samarbejde, som ydede sikkerhed for United Airlines, Dulles Internationale lufthavn, og fra de tidlige 90’ere op til 11. september, World Trade Center.

Marvin Bush er også tidligere direktør for HCC Insurance Holdings, som forsikrede flere dele af World Trade Center. Mere information om dette skulle være offentliggjort, men blev det aldrig. Til dato har SEC ikke afsløret, hvad de har fundet ud af.

Hvis bare vi kunne undersøge resterne af World Trade Center og finde ud af, hvad der skete. Desværre begyndte Borgmester Giuliani at sende resterne til genindvinding før det kunne blive undersøgt. Ikke engang FEMA fik adgang til Ground Zero. I realiteten afspærrede de gerningsstedet og ødelagde alle beviser.

Gæt engang, hvem der blev lukket ind på området?

Controlled Demolition INC, som også stod for oprydningen ved bombningen i Oklahoma City i 1995.

Det bliver bedre endnu.

15. juli 2001: Controlled Demolition sprænger to 124 meter høje brændstoftanke tilbage fra Anden Verdenskrig. Nedrivningen blev gennemført uden nogen grund og modtog flere klager fra beboerne omkring tankede. Området er stadig forladt i dag og en egentlig grund til nedrivningen er aldrig kommet frem.

Uanset hvad, så tror jeg, hvad der skete ved World Trade Center er meget simpelt: Det blev ødelagt ved en planlagt sprængning. Det var et psykologisk angreb på det amerikanske folk – og det blev gennemført med militær præcition.

”Borgmester White sagde flyet var blevet flyttet til et sikkert område ved Hopkins Lufthavn, og blev evakueret. United Airlines identificerede flyet som Flight 93.” Citat: WCPO-TV, Cincinnati, 11. September 2001, kl. 11:43:57.

Kl. 10:06. Shanksville, Pennsylvania: Flight 93 var på vej fra New Jersey til Californien med 45 passagerer, da det kommer ud af kurs kl. 08:56 over Cleveland, Ohio. Ifølge den officielle historie havde Flight 93 kurs mod Det Hvide Hus, da en gruppe passagerer overmandede terroristerne og fik flyet til at styrte ned i Shanksville, Pennsylvania. Ud af alle de begivenheder, der fandt sted 11. september, er Flight 93 den, der har skabt mest forvirring:

Det blev skudt ned, det blev ikke skudt ned.

00:58:27

Men beviser peger på, at Flight 93 slet ikke var tæt på Shanksville.

”Jeg vil lige hurtigt tale med Chris Chaniki. Han er fotograf ved vores Pittsburgh afdeling. Han var dernede for få minutter siden, og Chris, jeg har set billeder. Det ser ud som om der intet er, bortset fra et hul i jorden.”

”Ja, det er rigtigt, det eneste man kunne se fra vores vinkel er det store hul i jorden – og et par knækkede træer. Du kan se folk gå rundt i området, men der hvor vi står, kan vi se der ikke er meget tilbage.”

”Er der ikke nogle store vragstykker?”

”Nej, der var ingenting, intet tyder på, at et fly er styrtet ned.”

”Røg, ild?”

”Ingenting, der var helt stille, der var faktisk meget stille. Der sker ikke noget dernede. Ingen røg, ingen ild, bare et par folk, der går rundt. Det ligner nogle fra NTSB teamet. De går rundt og kigger på delene.”

”Hvor stort ville du sige det hul er?”

”Ud fra mit bedste gæt ville jeg sige omkring 6x5 meter langt og måske omkring 3 meter bredt.”

”Hvad kunne du se på jorden andet end jord og aske og…”

”Du kunne ikke se noget overhovedet. Du ser bare jord, aske og folk, der går rundt omkring, knækkede træer..”

Wally Miller, en retsmediciner fra Sommerset County, fortalte Houston Chronicle: ”Det så ud som om nogen bare havde smidt en masse metal ned fra himlen.”

I washington Post: ”Det så ud som om nogen tog en ladvogn, gravede et 3 meter stort hul og smed affald deri.”

Og for passagerernes ved kommende: ”Jeg stoppede med at være retsmediciner efter 20 minutter, fordi der ingen lig var at finde.”

I Pittsburg Review: ”Jeg har til dato ikke set en eneste dråbe blod, ikke én.”

TV-klip: ”Det ser ud til, på én dag, for anden gang i historien, at et helt passagerfly sammen med dets passagerer forsvandt ved nedslaget… Intet tegn på overlevende ved et flystyrt i Nigeria – Det er udsagnet fra Røde Kors, som har en repræsentantpå stedet.”

”Det første billede af flystyrtet viser et stort krater, hvor en Boeing 737 blev smadret i små dele. Flyet styrtede til jorden kort efter start i en kraftig stort. Flyet var på vej til Nigerias hovedstad, og skulle angiveligt have haft nogle af Nigerias ledende medarbejdere ombord.”

Så hvis flyet ikke styrtede ned i Shanksville, hvor så?

Er du klar til dette her? Cleveland.

Kl. 11:43 den 11. september. WCPO. En lokal tv-station i Cincinatti, Ohio, rapporterer, at to fly lander i Cleveland Hopkins Lufthavn p.g.a. en bombetrussel. United Airlines identificerer det ene af flyene som Flight 93.

Er du forvirret? Det bliver bedre endnu. Kig med her. Ca. kl. 10:00 blev Cleveland Hopkins Lufthavn evakueret. Der var rygter om, at et kapret fly ville lande der. Passagererne blev nødt til at forlade stedet, men måtte ikke køre. De måtte gå eller blaffe. Busser måtte heller ikke forlade stedet. Folk blev bare sendt hjem. Ifølge Associated Press og lokale Ohio aviser landede det ene fly ca. kl. 10:45. Men Delta Airlines bekræfter, at deres fly, Delta 1989, landede i Cleveland kl. 10:10.

Derfor må det have været Flight 93, der landede i Cleveland ca. kl. 10:45. Myndighederne gennemsøgte Delta 1989 i over to timer, og passagererne blev afhørt individuelt. Avisen The Plain Dealer rapporterer, at flyet blev evakueret kl. 12:30. Men avisenAkron Beacon rapporterer, at et fly blev evakueret kl. 11:15, et fly, som derfor må være Flight 93.

Borgmester White rapporterede, at flyet havde 200 passagerer. Men en passager fra Delta 1989 beskriver, at der var ca. 60 passagerer om bord. Så kl. 11:15 blev ca. 200 passagerer eskorteret ud af Flight 93. En passager fra Delta 1989 beskriver, at hun blev taget med til FAA’s hovedkvarter. Men andre rapporter beskriver, at passagererne bliver bragt hen til NASA Glenn Forsknings Center, som ligger i den vestlige ende af lufthavnen, og som allerede var evakueret.

Så for at opsummere:

Delta 1989 landede kl. 10:10, blev evakueret kl. 12:30 – næsten to en halv time senere – og 69 passagerer blev bragt hen til FAA’s Hovedkvarter. Flight 93 landede kl. 10:45 og blev evakueret inden for en halv time. Ca. 200 passagerer blev hurtigt bragt til et tomt NASA Forskningscenter.

Hvorfor tog det 140 minutter at evakuere 69 passagerer, når man kunne evakuere 200 passagerer på en halv time? Vi kan formode, at passagererne fre Delta 1989 er i sikkerhed et eller andet sted. Spørgsmålet, der står tilbage er, hvad skete der med de 200 passagerer fra Flight 93? Det er interessant at bemærke, at det kombinerede passagertal fra alle de fire fly er 198. Eller 243. Afhængig af, hvem man spørger.

Vi får måske aldrig at vide, hvad der skete med Flight 93. Men vi ved, hvad der ikke skete.

”USA’s regering har konstant beskyldt mig for at stå baf ethvert (angreb). Jeg vil gerne forsikre verden om, at jeg ikke planlagde de seneste angreb, som ser ud til at være planlagt af folk med personlige motiver. Jeg har levet i de Islamiske Emirater af Afghanistan og har fulgt dets lederes love og regler. De nuværende ledere tillader mig ikke udføre denne slags operationer.” Citat: Osama Bin Laden, i et udsagn til Al Jazeera få dage efter 11. september.

Når disse beviser bliver præsenteret for folk, får man normalt ét af mange spørgsmål. Det første er, hvis andre fly blev brugt, hvad skete der så med de rigtige? Ulykkeligvis får vi måske aldrig at vide, hvad der virkelig skete. Men kunne vi undersøge de sorte bokse fra flyene, der blev brugt, kunne man bevise, at det ikke var de originale fly.

Et kommercielt rutefly har to forskellige sorte bokse. Hver sort boks har to forskellige slags optagere, en cockpit stemmeoptager og en flydataoptager. Cockpit-stemme-optageren indeholder lyde fra cockpittet, motorstøj, alarmer og andre lyde af interesse. Kommunikationen med luftfartskontrollen samt vejroplysninger og samtaler mellem piloterne og kabinepersonalet bliver også optaget. Flydataoptagelsen indeholder mindst 28 forskellige parametre såsom, tid, højde, fart og kurs. Nogle indeholder mere end 300 andre oplysninger om flyet, lige fra autopilot til røg-alarmer.

 

Selve den sorte boks er lavet af det mest holdbare metal man kender, og informationerne bliver optaget sammen med tid og dato på en kontinuerlig rulle.

Enhver skade, der påføres sker på ydersiden. Indvendigt er dataene stadig intakte.
11. September Kommissionen (The 9/11 Commission) udtaler at: ”De to sorte bokse fra American Airlines Flight 11 og United Airlines Flight 175 blev ikke fundet…” Men heldigvis påstår FBI at have fundet Satam al-Suqami’s pas, som fløj ud af hans lomme under den kæmpe eksplosion og faldt ned på Manhattans gader. Så fire forskellige sorte bokse, lavet af det stærkeste materiale, man kender, blev ødelagt. Men et pas, lavet af det lettere skrøbelige materiale, kendt som papir, blev ikke ødelagt?

Hvem finder på det her?

Ted Lopatkiewick, talsmand for National Transportation Safety Board, fortalte CBS News, at “Det er meget sjældent, at vi ikke bjærger de sorte bokse! Jeg kan ikke huske, vi har andre indenrigsstyrt, hvor vi ikke fandt dem.”

Det lader til, at Ted har ret. Nicholas DeMasi, en brandmand, som hjalp med oprydningen, påstår i bogen, Behind The Scenes: Ground Zero, ”På et tidspunkt blev jeg bedt om at tage FBI agenter med rundt i området for at kigge efter de sorte bokse fra flyene. Der var fire i alt, vi fandt tre.”

Det kommer i sidste ende nok an på, hvem du helst vil tro på.

FBI Direktør Robert Mueller sagde, at dataoptagelse fra Flight 77 indeholdt højde, fart, kurs og andre informationer, men at stemmeoptagelserne ikke indeholdt noget brugbart. Og Donald Rumsfeld sagde, at dataen fra stemmeoptageren ikke kunne genskabes. Flight 93’s stemmeoptagelse var den eneste, der angiveligt blev genskabt. Den blev afspillet for de efterladte i april 2002, men ikke før de havde skrevet under på ikke at tale med nogen om det. De måtte ikke engang tage noter. Og af en eller anden grund, mangler de sidste 3 minutter af båndet. Det gav FBI ikke nogen forklaring på.

Hvorfor ville 11. Septemberkommissionen (The 9/11 Commission) fortælle os, at Flight 11 og Flight 175’s sorte bokse ikke blev fundet?

Hvorfor ville Robert Mueller fortælle os, at der ikke var noget interessant i Flight 77’s sorte boks?
Hvad er der på de sidste 3 minutter af Flight 93’s stemmeoptagelser?
Det er vigtige spørgsmål, der kræver svar.

Der er et interessant efterspil omkring Flight 93.
Det blev spottet 10. april 2003 i Chicago’s O’Hare Airport af David Friedman, en United Airlines medarbejder, som noterer alle sine flyvninger.
Halenummeret, N591UA, blev set på flight 1111, en United Airlines Boeing 757.
Og ifølge FAA, er både N591U*A og N612UA, Flight 93 og 175, stadig gyldige i dag – mens Flight 11 og 77 er listet som ødelagt. For ikke at nævne, at de slet ikke var skemalagt til at skulle flyve 11. september.

Videre. Hvad med telefonopkaldene?
Til at starte med, ar alle opkaldene meget underlige. De fleste er ikke mere end enkelte sætninger, før kaldet bliver afbrudt, og de ringede igen senere.

Stewardesse Betty Ong foretog angiveligt et opkald fra Flight 11.

01:08:47

Ifølge 11. September Kommissionen varede samtalen 23 minutter, men kun 4½ minut blev optaget.

”Hvad er dit navn?”
”Ok, mit navn er Betty Ong.”
”Jeg er nummer 3 på Flight 11.”
”Okay.”
”Og cockpittet svarer ikke Deres telefon, og der er én, der er blevet stukket ned på business class. Og der er.. vi kan ikke trække vejret, der er én med noget tåregas eller lignende.”
”Okay. Vores førstemand er blevet stukket ned. Vores purser er blevet stukket ned!”
”Ingen ved, hvem, der stak ham, og vi kan ikke komme op til business class lige nu, da ingen tan trække vejret.”
”Vores førstemand er stukket ned. Og hvem ellers?”
”Okay.. og vi har.. og vores femtemand… vores førsteklassespassagerer er … stewardesse og vores purser er blevet stukket ned.”
”Og vi kan ikke komme ind i cockpittet – døren vil ikke åbne.”

Lyder fru Ong som en kvinde på et kapret fly, og som lige har set 3 mennesker blive myrdet?
Hvorfor er der ingen, der skriger i baggrunden?
Stewardesse Madeline Sweeny talte angiveligt med sin manager Michael Woodward i 25 minutter.
Hun beskriver 4 flykaprere. FBI siger, der var 5.
Hun siger, at kaprerne sad på række 9 og 10. FAA siger, at de alle sad på række 8.
Til slut skriger hun, ”Jeg ser bygninger. Vand. Åh Gud!”

Madeline havde 12 års erfaring med flyvning i Boston.
Jeg tror, hun havde genkendt Manhattan.

Og en mand, der hævder at være Mark Bingham ringer til sin mor, Alice, som besøgte sin brors kone.

Personen, der ringer siger, ”Mor? Det er Mark Bingham.”

Hvornår ringede du sidst til din mor og brugte dit fulde navn?

”Jeg vil fortælle at jeg elsker dig. Jeg er på et fly fra Newark til San Francisco – og der er 3 fyre, som har taget kontrollen over flyet, de siger, de har en bombe.”
”Jeg ringer fra flytelefonen, Og så…”
Du tror på mig, gør du ikk’ mor?
”Jo Mark, jeg tror på dig, hvem er de fyre?”

Så blev han afbrudt af nogen, som talte i en lavtonet stemme, og talte, hvad der lød som engelsk.
Efter 30 sekunders lave lyde, genoptager han samtalen.

”Jeg ringer fra en flytelefon”

Hans mor spørger igen, ”Hvem er disse fyre?”
Efter endnu en pause returnerer han og spørger igen:
Du tror på mig, gør du ikk’ mor?
Der var endnu en pause og telefonen fadede ud.

Til dato er ingen af opkaldene, undtagen Betty Ong’s opkald til American Airlines, blevet frigives.
Men det har ingen betydning. Hvorfor? Fordi ingen af disse opkald kunne have fundet sted.

Kee Dewdney fra physics911.net lavede noget efterforskning på egen hånd.
I eksperimentet ved navn Project Akilles, tog han en række mobiltelefoner med i en Cessna 172 og fløj op til 2480 meters højde for at beregne, hvor succesfulde opkald fra den højde og op var.

01:11:35

I 1.240 meters højde havde han en succesrate på 0,4.
I 2.480 meters højde havde han en succesrate på 0,1.
I 10 kilometers højde, march-højde for et passagerfly, havde han en succes rate på 0,006 – mindre end en hundrededel af en chance.
”Tror du ikke på mig?”
Selv American Airlines puttede en fod i munden på regeringen.
15. juli 2004 var passagerer om bord på et American Airlines passagerfly i stand til at sende og modtage opkald fra deres mobiltelefoner, som om de var på jorden takket være en mobilstation installeret i flyet.

”Det virkede fint, jeg ringede til kontoret, jeg ringede til min kone, jeg ringede til en ven i Paris.”
”Alle hørte mig fint, og jeg kunne høre dem klart og tydeligt.”

Hvorfor ville American Airlines bruge tusinder af dollars på den teknologi i år 2004, hvis mobiler virkede så godt 11. september 2001? Telefonopkaldene var falske. Ingen tvivl om det.

I 1999 afslørede Los Alamos Laboratorium i New Mexico deres stemmemanipulations-teknologi.
General Carl W. Steiner, den tidligere øverste chef for U.S. Special Operation forklarede på bånd:

”Mine damer og herrer, jeg har sammenkaldt jer for at informere jer om, at vi vil vælte USA’s regering.”

Et ander eksempel var Colin Powell, der sagde, ”Jeg bliver behandlet godt af mine gidseltagere.”

Med bare en 10 minutters optagelse af en stemme, er de i stand til næsten i real-tid at klone den.
Steiner var sp imponeret, at han bad om en kopi.

Hvad med flykaprerne?

14. september 2001 udsendte Justitsministeriet navnene på de 19 formodede flykaprere.
Men 23. september rapporterede BBC, at Waleed Al Shehri var i live og havde det godt i Casablanca, Morrocco. De opsporede også  Abdulaziz Alomari, som er ingeniør hos Saudi Telecoms – han tabte sit pas, da han studerede i Denver.

I samme artikel indrømmede FBI-direktør Robert Mueller, at ”Der er tvivl om identiteten på flere af flykaprerne.” Så hvor mange af flykaprerne dukkede op i live? Mindst 9 af dem.

Wall M. Alshehri er i live og har det godt.
Mohand Alshehri er i live i Saudi-Arabien.
Khalid Almihdhar er computerprogrammør i Mecca.
Salem Alhazmi arbejder på en kemi-fabrik i Yanbu, Saudi-Arabien.
Saeed Alghamdi uddanner sig til pilot i Tunesien.
Ahmed Alnami er administrativ supervisor for Saudi Airlines.
Vi har allerede dækket Waleed og Abdulaziz.
Og sidst, men ikke mindst påstår Mohammed Atta’s far, at han modtog et opkald fra hans søn 12. september.

20. og 27. september indrømmede Mueller på CNN, at ”der er ingen juridiske beviser på flykaprernes identitet.” …. …. …. ….
…. …. ….

Og åbningsparagraffen nævner intet om deres fravær. Så hvis der ikke er beviser på, at flykaprerne var medlemmer af Al-Qaeda eller overhovedet var med flyene i første omgang, hvilken ret har vi så til at bombe Afghanistan?

Nå ja, Bin Laden indrømmede på bånd. Den 14 seprember 2001 frigav USA’s regering et videobånd angiveligt med Bin Laden, som tilstod angrebene den 11. september. Videoen hævdede de at have fundet i et hus i Afghanistan.
Der er en del galt med dette videobånd.
Videobåndet var af en meget dårlig kvalitet.
Manden på videobåndet hverken ser ud som eller opfører sig som Bin Laden.
Ifølge FBI’s hjemmeside er Osama venstrehåndet. Og dog – på denne video skriver han en note med sin højre hånd. For ikke at nævne den guldring, han har på, som er forbudt ifølge islamisk lov – og som slet ikke er med i beskrivelsen af ham.
Sammenlign denne video med 4 andre billeder af Bin Laden. Er der andre, som ser et problem her?

Indtil den amerikanske regering, uden nogen tvivl kan bevise, at Al-Qaeda stod bag 11. september, har det amerikanske folk al mulig grund til at tro andet.

”Det er nemt at forestille sig et utal af situationer, hvor regeringen lovligt frigiver falsk information.
Det er en uheldig realitet at udsending af ukomplette og ukorrekte informationer bliver set som en nødvendighed for at beskytte vitale interesser.” Citat: Solicitor General Theodore Olson, hvis kone Barbara omkom 11. september.

Og nu det sidste spørgsmål af alle. Hvorfor ville vores regering gøre noget så grusomt?

Jeg håber du sidder ned.

Først så har vi Larry Silverstein, manden der leasede World Trade Center i juli 2001. Efter 11. september krævede Silverstein 7,2 milliarder dollars fra sin forsikring, da han opfattede hvert fly som et individuelt terrorangreb. Men 6, september 2004 tilkendte retten ham ”kun” 2,2 milliarder dollars.

Så har vi put options, som blev placeret på United Airlines, American Airlines  og Boeing.
Ifølge San Fransisco Chronicle er der stadig ikke gjort krav på mere end 2,5 millioner uafhentede dollars m.h.t. 11. september selv … … så rapporterede Reuters, at Convar, et Tysk Computer Firma, ansvarlig for at hjælpe firmaer og kontohavere i New York med at genskabe data fra 400 harddiske, der var fundet i resterne af World Trade Center, genskabte informationer fra 32 forskellige computere, som peger på, at der foregik insiderhandel 11. september.

Richard Wagner, en ekspert fra Convar: ”Der er mistanke om, at nogen havde forudgående kendskab til tidspunktet, hvor flyene ville ramme for at trække omkring 100 millioner dollars ud. De troede sikkert, at dataen fra deres transaktioner ikke kunne spores, hvis main-framen blev ødelagt. Efter deres analyse overrakte Convar deres resultater til FBI.
Selv om FBI er forpligtet til at undersøge det, havde de til dato intet gjort.”

Videre.

Ifølge Wikipedia, var ”et af verdens største depoter af guld opbevaret under World Trade Center.
I 1993 var værdien af guldet anslået til at være 1 milliard dollars.” Ifølge rygtet ejet af Kuwaitiske interessenter. Da World Trade Center blev ødelagt, var værdien ”Langt større end i 1993. Guldet blev til sidst fundet i sin helhed – sent i år 2001.”

Eller blev det?

1. november rapporterede Times Online, at et større lager af guld var fundet i ruinerne af World Trade Center. Borgmester Rudolph Guiliani annoncerede, at mere end 230 millioner dollars var fundet ved Ground Zero. Comex Metals Trading Division havde opbevaret guldbarer for Bank of Nova Scotia, Chase Manhattan Bank. Bank of New York, Hong Kong, og Shanghai Banking som totalt løber op på 950 millioner dollars. Og det var bare ét firma. Rygterne siger, at over 160 milliarder dollars i guld var opobevaret i World Trade Center.

Så hvor blev guldet af?

Husker du guldet, der blev fundet i november 2001?
Reuters rapporterede, at det var fundet i lasten på en stor lastbil, sammen med flere biler i en varetunnel under World Trade Center 5. Ingen lig blev bjærget.

Da arbejdere kom tættere på guldet, indførte myndighederne begrænset afgang til Ground Zero, støttet af FBI og Secret Service agenter. En arbejder, der blev dirigeret væk fra tunellen fortalte en reporter: ”Hvis jeg prøvede at gå derned, ville de have skudt mig.”

01:19:15

Tungt maskinel operatører og andre med et vågent øje fra mere ens 100 bevæbnede soldater.
Så lad mig lige på lagt det her på plads.
Guld fra WTC4 blev fundet under WTC5 i en tom lastbil med eskorte af tomme biler.
Jeg tot det er rimeligt at påstå, at de løb væk fra Sydtårnet. Spørgsmålet er bare, hvordan vidste de, at de skulle flygte fra byttet, når ikke engang brandmænd inde i tårnet forventede et kollaps?
167 milliarder i guld. 200 millioner fundet.
Og det er bare pengene.

Efter 11. september havde og har Præsident Bush stadig lov til at gøre hvad som helst, når som helst, alt sammen med 11. september som undskyldning:

The Patriot Act
The Department of Homeland Security
Afghanistan
Irak

“Fik ham!”
“Godt, skyd den anden, skyd ham.”

Det er tid til at Amerika accepterer 11. september for hvad det var:
En løgn, som slog flere tusinde mennesker ihjel, for igen at slå flere ihjel, g lave milliarder af dollars på det.
Er du vred nu?
Det burde du være.
Ethvert forsøg på at undersøge og fremme sandheden om 11. september er blevet boykottet, latterliggjort og forfulgt af både regeringen og medierne – fordi der stilles spørgsmål ved den officielle historie.

”Jimmy Walter, du har brugt næsten 2 millioner dollars på en reklamekampagne for at overbevise folk her i New York og andre steder om, at 9/11 var et selvforskyldt sår. Jimmy, velkommen. Hvorfor gør du det?”

”Jeg er patriot, der prøver at forsvare sit land mod de rigtige terrorister, som har skadet vores land. Jeg stiller de samme spørgsmål som enker og børn, forældre og venner til ofrene stiller. Men får ikke noget svar, ikke fra 9/11 Kommissionen eller nogen anden rigtig efterforskning til disse massemord, som 66% af hele New York vil have undersøgt.”

Jeg siger det igen, hvorfor gemmer de sig? Hvad er det de skjuler for os? Og hvad skal der til for at folk begynder at få øjnene op og gør noget ved det?

Amerika er blevet kapret. Ikke af Al Qaeda. Ikke af Osama Bin Laden. Men af en gruppe tyranner, klar til at gøre hvad som helst for at holde dette land i et jerngreb.
Så hvad skal vi gøre ved det?
Hvad som helst. Del denne information med venner, familie og totalt fremmede.
Hold screeninger, konferencer, alt hvad du kan gøre for at få spredt budskabet.
Det er op til dig.
Stil spørgsmål. Kræv svar.
--

 

SE HELE DOKUMENTAR-FILMEN LOOSE CHANGE 2nd EDITION ØVERST TIL HØJRE.

 

--

 

 

 

KILDE: http://video.google.com/videoplay?docid=-6031711356783125956

--

 


911avisen@911avisen.dk